Tanker & refleksjoner

The sound of silence

“Hva skjer i livet ditt om dagene da?”

Jeg ble ett sekund satt ut av spørsmålet og visste ikke helt hvordan jeg skulle svare på det. For første gang på over ti år skjer det IKKE noe som helst stressende i livet mitt.
For en gang skyld er det faktisk stille…
Deilig!

Det har vært over ett tiår med stress. En kamp har avløst den andre og de siste to åra har vært ekstremt tøffe.
Det har aldri vært helt stille.
Før nå.

På kanskje en av de tøffeste dagene dette året, på årsdagen jeg sa farvel med mamma, fikk jeg ny jobb!
Etter tre intervjurunder var det endelig min tur og kontrakten er nå signert.
Bare noen dager før fikk jeg også beskjed om at galehuset Casa – Fomlefisk sin historie vil fortsette, som igjen betydde at jeg slapp å stresse med leilighetsjakt fremover.

En av de siste bitene i puslespillet 2015 var i boks og skuldrene kunne senkes. Endelig kunne avtalen med NAV sies opp og føle på at sjela igjen er min egen. Ingen skal si hopp og jeg, uten å stille spørsmål, bare må hoppe.

Nå gleder jeg meg til det nye året banker på.

The sound of silence har aldri vært så digg som nå!

🙂

Leave a comment